Territori i refugi

LUIS ADELANTADO. Bonaire, 6

La galeria Luis Adelantado va participar en la darrera edició d’Abierto València amb aquesta mostra col·lectiva que aglutina el treball d’artistes valencians contemporanis de primer nivell. Com Núria Fuster, que combina amb elegància talls fotogràfics d’objectes i matèries que a priori no tenen res que els emparente, la magistral Anna Talens, sempre fràgil i minimalista, que utilitza el llenç com a material escultòric o Rosana Antolí, envasant el fons marí d’Altea dins d’un tub que fa loops. Nelo Vinuesa aporta el toc colorit en la sala compartida amb Lucía C. Pino, que utilitza materials industrials com el vidre i el ferro que conviuen en les nostres ciutats amb els vestigis d’un passat remot. Els altres artistes que participen en l’exposició son José Luis Cremades, David Lerones, Marta Negre i M. Reme Silvestre. AU

También te puede interesar…

Cartelleria fallera antiga

DE DIMARTS A DISSABTES: 10-19H. 1/2€
Vint cartells utilitzats per a anunciar les Falles en els anys més convulsos de la història recent de València.

A media lumbre

HASTA EL DOMINGO 14/6
A media lumbre tranza un recorrido por nuestra herencia cultural mediterránea y se fija en las «artes menores».

Chema Madoz. Letra y compás

HASTA EL LUNES 18/5
La primera exposición en la que Chema Madoz une de forma explícita dos grandes pasiones: la música y los libros.

Paco Camallonga

FINS EL DIUMENGE 26/4
Veureu ninots indultats que homenatgen el 13, Rue del Percebe o els voluntaris que ajudaren a l’Horta Sud després de la barrancada.

La llegenda del Titanic

FINS EL DIUMENGE 12/4
A la gran sala immersiva veureu la construcció del Titanic, li pegareu una ullada a les cabines i viureu l’enfonsament en primera persona.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.