L’amor està en la lletra. Quadern de sonets

FINS EL DIUMENGE 14/5
MuVIM. Quevedo, 10

En L’amor està en la lletra, Begoña Jordà conjumina il·lustració i tècniques digitals per a crear obres carregades de poesia. Objectes, textures, paraules, frases i masses de color componen sonets gràfics que beuen de les il·lustracions decoratives i fúnebres de Richard Gens, un belga que, veient possibilitats de negoci, va vindre a Madrid per a fundar una impremta i fundició tipogràfica que va esdevindre capital entre finals del segle XIX i principis del XX. Els textos que acompanyen les il·lustracions provenen del llibre Lletrescades (Campgràfic) del tipògraf i poeta Damià Rotger Miró, qui explota el potencial expressiu de la tipografia com a recurs plàstic en el disseny i en l’art. AU

También te puede interesar…

Soledad Sevilla. Ritmos, tramas, variables

HASTA EL DOMINGO 12/10
Soledad Sevilla siempre ha encontrado algo nuevo mientras buscaba la belleza y la emoción, utilizando un lenguaje basado en la pureza de la línea y el color.

Cara a cara

FINS EL DIUMENGE 29/6
El MuVIM ha volgut que posem els ulls sobre retrats de Rafael Armengol pels quals filtren uns quants moviments de la història de l’art.

Cosas que hacen CLAC

HASTA EL DOMINGO 14/9
Un intento por hacer visible la cerámica en el arte español desde planteamientos muy abiertos y huyendo de lo puramente artesanal.

Després de la dana. Poètiques de la resiliència

FINS EL DIUMENGE 22/6
Obres de Gemma Alpuente, Regina Quesada, Juan Olivares, Hugo Martínez-Tormo i Rubén Tortosa creades ex professo per aquesta exposició que vol ser una memòria plàstica de la catàstrofe.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.