Col·lectiva d’apertura Galería Vangar

GALERÍA VANGAR. Císcar, 57

Sempre és una bona notícia l’aparició d’un nou agent cultural a la ciutat i mereix tot el nostre respecte, especialment si ve per a bregar al complicat món de l’art contemporani. La bona notícia és que vam acomiadar el 2018 donant la benvinguda a la nova galeria d’art Vangar en l’Eixample, que naix amb la idea de representar i promoure el treball d’artistes nacionals i internacionals emergents o de mitjana carrera. Van començar l’aventura el 15 de desembre amb una exposició col·lectiva que reuneix llenços, obres sobre paper i taula, i escultures de Lluc Margrau, Elena Martí, Paul Antón, María Marchirant, Jaume Pérez, Emilio Cardenas, Cristina Llona, María Tena, Leo García, Beatriz Aiguabella, Ivars Villalonga i Pablo Mateo. AU

También te puede interesar…

Davall el sol del règim

DEL DIMARTS 7/7 AL DIUMENGE 6/9
Mitjançant fotografies d’arxiu, ordenances, premsa i propaganda, l’exposició bascula entre la fascinació i l’escàndol a l’Espanya franquista.

L’harmonia secreta del pensament

FINS AL DIUMENGE 20/9
Gustavo Torner no tracta de copiar formes visibles, sinó de desxifrar les lleis matemàtiques i geomètriques que les sostenen.

Universos narratius

FINS AL DIVENDRES 31/7
Originals de Paco Roca, Laura Pérez, Carlos Maiques, Cento Yuste, Deih o Sara Herranz a Blacklight Art Gallery.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.