Caparrós. El jardín de la naturaleza

FUNDACIÓ BANCAIXA. Tetuán, 23

La naturalesa és sorprenent, tant, que ha sigut font inesgotable per a la creació artística des que el món és món. La seua màgia ha encantat al fotògraf Francisco Caparrós, que en l’exposició El jardí de la naturalesa retalla d’un bosc o arbreda una imatge que ja no és un paisatge, sinó una ordidura, un conjunt de formes complexes i fascinants. El retoc posterior i el gran tamany de les peces emfatitzen les formes i propicien nous entramats, els efectes dels quals són sorprenents i molt diferents a l’imprimir-se sobre paper, fusta o metacrilat. La mirada de Caparrós ens convida a observar la naturalesa d’una manera diferent, a endinsar-nos en ella i amarar-nos dels seus dissenys perfectes. GLORIA POZUELO

También te puede interesar…

Música y matemáticas

HASTA EL DOMINGO 23/8
Más de veinte módulos interactivos y una quincena de audiovisuales nos permiten conocer la música por dentro.

El pintor i els models

FINS AL DIUMENGE 29/3
S’explora la forma que l’artista valencià tenia d’aproximar-se als temes i als tipus populars i la seua relació amb els models retratats.

Luis Vidal Corella

FINS AL DIUMENGE 29/3
El MuVIM trau a la llum huitanta fotografies inèdites de Luis Vidal Corella, un dels fotògrafs més importants de la història valenciana recent.

Naixen oliveres a Gaza

FINS AL DIUMENGE 22/3
L’art sempre reivindicatiu d’Escif es posa al servei de la causa palestina, juntament amb Banksy, Shepard Fairey, Blu…

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.