Nadal a casa els Cupiello

TEATRE MICALET. Guillem de Castro, 73

Res més dificil que l’adaptació d’una obra còmica de teatre estrangera a altra cultura. Sobretot quan està signada originalment pel mestre de la comèdia napolitana, Eduardo de Filippo. És a dir, bona cosa de mèrits tenen el director de Nadal a casa els Cupiello (adaptada al valencià), Joan Perris, i els excel·lents actors de la Companyia Teatre Micalet d’haver sabut conservar tot el refinament de l’humor napolità. De fet, el públic valencià no s’ha enganyat de la qualitat d’aquesta versió deliciosa que li donà fa un any molt d’èxit. Quina alegria, per tant, tornar a riure una altra vegada amb la família Cupiello dels seus conflictes i malentesos durant les festes de Nadal! B.L.

También te puede interesar…

Ricard III

LUNES 27/4, 19H. 6€
El retrato incisivo de un gobernante deforme que encarna la ambición desmedida y el ejercicio del poder basado en la manipulación.

Salomé

DEL DISSABTE 25/4 AL DISSABTE 9/5
Inspirada en la figura bíblica però filtrada per l’imaginari d’Oscar Wilde, l’òpera Salomé desplega una música intensa, sensual i explosiva.

O dragón de ouro

DISSABTE 25 I DIUMENGE 26/4
Una trama que aborda, amb un humor molt fi, temes actuals del debat social com la migració «il·legal» o la prostitució forçada.

La última noche con mi hermano

SÁBADO 25 Y DOMINGO 26/4
El Centro Dramático Nacional es garantía de calidad y si viene de la mano de Alfredo Sanzol, es una apuesta segura.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.