Jose K, torturado

CARME TEATRE. Gregori Gea, 6

La informació és poder i en ocasions pot ser la diferència entre la vida i la mort. En aquesta obra de Carles Alfaro (Moma Teatre), José K és eixe model de persona sobre la que podem projectar tot el nostre despreci. En les seues mans, en les seues paraules, està la possibilitat de detindre un atemptat que ell mateix a planejat. Per això despleguen tots els mitjans al seu abast, també tenen tots els recursos, entre ells, un tan polèmic com la tortura. Estaria justificada en aquest cas si amb això salvem vides? En aquest text se’ns formulen preguntes directes que ens obliguen a pensar on se deuen ficar límits i fins a quin punt la fi justifica els mitjans. LUCAS SÁEZ

También te puede interesar…

Oráculo FM

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Teatre visual on es barregen la manipulació d’objectes, el teatre d’ombres, el teatre físic i la sintonització de freqüències radiofòniques.

NumEros

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
El programa de la Companyia Nacional de Dansa reuneix el treball de tres coreògrafs de referència: Balanchine, Forsythe i Godani.

Estem perdudes

DISSABTE 28/3, 19H. 11€
Una comèdia de situació sobre dues germanes que se’n van de viatge per a tirar les cendres de sa mare a Kenya.

Más perdidos que carracuca

DEL VIERNES 27 AL DOMINGO 29/3
Una tragicomedia coproducida en Madrid que desliza crítica social poniendo en foco en aquellos que viven en los márgenes.

Las jirafas duermen de pie

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Una obra amb perspectiva feminista que reflexiona sobre les relacions sexuals i afectives, la monogàmia i la criança.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.