¡Habla coño habla!

TEATRO CÍRCULO. Prudenci Alcón i Mateu, 2

Clar i alt; així és com es deu parlar. A vegades amb poques paraules. El teatre físic necessita el cos per comunicar-se i transmetre. Gràcies a que tots tenim un, un cos, encara que siga de formes i funcions diverses, aquest és un idioma que no necessita traductors. El llenguatge que s’escull en ¡Habla coño, habla! inclou la dansa, la performance i la música en directe sense deixar de costat el teatre textual. D’una forma fresca i dinàmica, quatre dones ens conten el que suposa ser una dona cíclica en un món lineal. Parlar alt i clar no serveix de res si no hi ha qui t’escolte i aqueix paper el juga el públic. LUCAS SÁEZ

También te puede interesar…

Afanador

DEL DIJOUS 27 AL DIUMENGE  30/6
Afanador s’inspira en l’imaginari de Ruven Afanador, un fotògraf colombià que es va enamorar d’Andalusia i del flamenc.

Família normal

DISSABTE 22/6, 20H. 10€
Els dubtes de dos germanes sobre si vendre o no la seua casa de tota la vida a una gran multinacional especuladora.

Mírala cara a cara

DEL JUEVES 13 AL DOMINGO 23/6
Partiendo del interés que les despierta la sevillana como manifestación folclórica popular y lúdica, Colectivo Sin Par propone un acercamiento a la danza contemporánea.

La odisea de aquellas vidas

DEL JUEVES 6 AL DOMINGO 16/6
Centrándose en los desesperados caminos que los migrantes emprenden en busca de una vida mejor, esta obra pone el foco en la trágica travesía del desierto de Túnez.

Valparaíso

DEL JUEVES 6 AL DOMINGO 9/6
El conflicto que conllevan las posiciones enfrentadas en la sociedad y en los individuos en cuanto se establecen relaciones e interdependencias.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.