IV Al Crepuscle

DEL DIJOUS 19 AL DIUMENGE 22/6
JARDINS DE LA GERÈNCIA. Av. Nou d’octubre, s/n (Port de Sagunt)

Hongaresa Teatre va impulsar aquest festival Al Crepuscle amb la intenció de fer gaudir els espectadors de la música i les arts escèniques en eixa hora màgica, entre el dia i la nit, quan la llum natural transforma l’ambient: el crepuscle. La companyia saguntina estarà present a la programació amb Piedra y encrucijada [21], una proposta metateatral on es juga amb els límits entre realitat i ficció mentre tracta temes com els conflictes intergeneracionals, les relacions paternofilials i les decisions que prenem en la vida. Un poc abans actuarà el Cuarteto de Cuerda Valencia, i al dia següent, tancarà el festival A la fresca [22], un muntatge on tres personatges seuen a la fresca per no fer res, només xarrar. Pura dignificació del respòs! Però tot començarà el dijous 19/6 amb el debut de Lara Salvador Peydro com a dramaturga i directora. Presentarà Qué sabe nadie o las cartas de Penélope, una autoficció amb tocs de cabaret on l’autora revela una ferida familiar al costat de son pare, Jesús Salvador “Chapi”, al piano, fent sonar èxits del folklore popular. Completen el programa La majordoma [20], sobre una dona que es presenta al pis del qual va fugir trenta anys enrere i es troba amb el marit i el fill que va abandonar. Tancarà la nit el músic argentí Marcelo Márquez amb cançons del folklore, i poesies musicalitzades de Julio Cortázar i son pare. AU

También te puede interesar…

Ricard III

LUNES 27/4, 19H. 6€
El retrato incisivo de un gobernante deforme que encarna la ambición desmedida y el ejercicio del poder basado en la manipulación.

Salomé

DEL DISSABTE 25/4 AL DISSABTE 9/5
Inspirada en la figura bíblica però filtrada per l’imaginari d’Oscar Wilde, l’òpera Salomé desplega una música intensa, sensual i explosiva.

O dragón de ouro

DISSABTE 25 I DIUMENGE 26/4
Una trama que aborda, amb un humor molt fi, temes actuals del debat social com la migració «il·legal» o la prostitució forçada.

La última noche con mi hermano

SÁBADO 25 Y DOMINGO 26/4
El Centro Dramático Nacional es garantía de calidad y si viene de la mano de Alfredo Sanzol, es una apuesta segura.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.