Filles de la Misericòrdia

DEL DIJOUS 10 AL DIUMENGE 20/10
SALA RUSSAFA. Dénia, 55

Hijas de la Misericordia és un espectacle creat a partir de testimonis i documents reals de quatre dones que foren acollides a l’hospici de la Casa de la Misericordia de Palma. A Angelines la internen els seus pares perquè no poden mantenir-la, Esperança entra perquè la seua mare vol allunyar-la d’un pare maltractador, Magdalena perd la mare en el part i és internada per un pare amb problemes mentals que acaba suïcidant-se, i María José acaba allí rebutjada per la seua mare i la seua família adoptiva. Totes quatre construeixen una història d’amistat i supervivència enmig de la rància educació catòlica a finals de la dictadura franquista. És l’altra cara de la moneda d’aquest drama farcit de memòria històrica: la xarxa de suport mutu que teixeixen totes quatre per a mantindre viva l’esperança en el futur. AU

También te puede interesar…

XI Circ Voramar

DEL DIJOUS 27/8 AL DIUMENGE 6/9
Circ Voramar aterra als Poblats Marítims amb un bon ventall de malabars, acrobàcies, equilibrisme, clown i teatre físic.

El llac dels cignes

DEL DILLUNS 3 AL DISSABTE 7/8
Un conte de fades ple de romanticisme i bellesa on trobarem una princesa condemnada a viure com a cigne de dia i com a humana de nit.

43à Sagunt a Escena

DEL DISSABTE 1 AL DIUMENGE 23/8
Lydia Bosch protagonitza «Fedra, en los infiernos» i Coque Malla «La ópera de los tres centavos».

XXIX Festival de Teatro Clásico

DEL LUNES 6 AL SÁBADO 18/7
La programación cruza la tragedia griega, el Siglo de Oro y el siglo XX, y ofrece lecturas contemporáneas de Molière, Lorca o Shakespeare.

Rodafam Arts

DIUMENGES FINS AL 30/8, 21H.
En ple estiu cal anar a buscar el circ a la fresca a les comarques litorals del sud, a Bellreguard, per exemple.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.