Instruccions per a no tenir por si ve la Pastora

TEATRE MICALET. Guillem de Castro, 73

La por ens alerta dels perills. En la majoria dels casos aquesta alarma salta davant del desconegut, del diferent. Els marges d’identitat sexual en els quals ens movíem, no fa tant de temps, eren molt estrets; alguns encara ho són. En Instruccions per a no tenir por si ve la Pastora coneixem d’una forma més àmplia a la Teresa que, al mateix temps, és Florencio o com se’l coneixia popularment a la comarca dels Ports: La Pastora. Un personatge que durant el règim franquista va substituir en la zona a l’home del sac, però que servia per avisar que si ets diferent et converteixes en un monstre. L’enemic de la por és el coneixement, i avui coneixerem a La Pastora. LUCAS SÁEZ
+entrades

También te puede interesar…

Turandot

DEL DIUMENGE 31/5 AL DIMARTS 16/6
Turandot està basada en un poema de Nizami Gandjawi, un dels autors més importants de la literatura persa.

Hasta el final de la fiesta

SÁBADO 30/5, 20H. 21/25€
La protagonista es una mujer de setenta años que empieza a vivir su propia vida después de haber pasado muchos años dedicada a los demás.

L’Innocent

DEL DIJOUS 21 AL DIUMENGE 24/5
L’obra utilitza els crims de Miramar com a punt de partida per a preguntar-se pel sistema que decideix qui és culpable.

Alegría. Bajo una nueva luz

DEL VIERNES 22/5 AL DOMINGO 28/6
Más de treinta años después del estreno de Alegría, el Cirque du Soleil nos la presenta con una narrativa y unas acrobacias renovadas.

La ternura

DEL MIÉRCOLES 20/5 AL DOMINGO 28/6
La comedia de enredo de Alfredo Sanzol, ahora dirigida por Rebeca Valls e interpretada por un elenco de altura 100% valenciano.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.