Instruccions per a no tenir por si ve la Pastora

TEATRE MICALET. Guillem de Castro, 73

La por ens alerta dels perills. En la majoria dels casos aquesta alarma salta davant del desconegut, del diferent. Els marges d’identitat sexual en els quals ens movíem, no fa tant de temps, eren molt estrets; alguns encara ho són. En Instruccions per a no tenir por si ve la Pastora coneixem d’una forma més àmplia a la Teresa que, al mateix temps, és Florencio o com se’l coneixia popularment a la comarca dels Ports: La Pastora. Un personatge que durant el règim franquista va substituir en la zona a l’home del sac, però que servia per avisar que si ets diferent et converteixes en un monstre. L’enemic de la por és el coneixement, i avui coneixerem a La Pastora. LUCAS SÁEZ
+entrades

También te puede interesar…

Stellium

DEL VIERNES 30/1 AL DOMINGO 1/2
No hay concesiones narrativas, sino una escritura del cuerpo que pasa de lo sensual y tribal a lo etéreo.

Les amistats perilloses

DEL DIJOUS 29/1 AL DIUMENGE/2
En l’espectacle veurem retratades les manipulacions i jocs d’alcova de les classes acabalades.

Locos de amor

DOMINGO 25/1, 19H. 21/26€
Sam Shepard cuenta la historia de dos amantes atrapados en una relación marcada por la pasión, el deseo y los fantasmas del pasado.

Los locos de València

DEL DIJOUS 22/1 AL DIUMENGE 8/2
La nova producció pròpia de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) versiona una comèdia de Lope de Vega amb pinzellades d’erotisme i passió.

Camino a la Meca

DEL MARTES 20/1 AL DOMINGO 1/2
La valentía de vivir fiel a una misma y sobre la capacidad de transformar las limitaciones en oportunidades para crear belleza y significado. 

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.