Focs de vellut

CARME TEATRE. Gregori Gea, 6

Quins són els nostres clàssics? Quins gèneres hem desenvolupat a València a banda del sainet? Conscients del desconeixement que ací tenim sobre el nostre teatre autòcton, més enllà de Guillem de Castro o d’Eduard Escalante, els gestors del Carme Teatre posaren en marxa el projecte Amb el text per damunt al 2016, per tal de recuperar textos desconeguts d’importants autors valencians. En forma de lectura dramatitzada o, com en el cas de Focs de vellut, amb muntatge escènic i catorze actors sobre l’escena. És una peça contemporània de Manuel Molins sobre l’evolució del gremi de velluters de València a partir de les revoltes dels treballadors  i les treballadores que demanaren una millora de les seues condicions laborals i de vida. Desena entrega d’aquest projecte que ens serveix teatre valencià d’alta qualitat. AU

También te puede interesar…

El entusiasmo

DISSABTE 3 I DIUMENGE 4/10
La crisi de la mitjana edat és representada de forma original a través de les vides d’Olivia i Toni, interpretat per Francesco Carril.

53 Domingos

DEL JUEVES 8 AL DOMINGO 18/10
Cesc Gay es uno de los cineastas que mejor representan las aristas, entrañas y esencias de las relaciones humanas.

La importancia de llamarse el Titi

DEL JUEVES 8 AL DOMINGO 11/10
No es ni un musical ni un biopic, sino una reflexión más profunda sobre la importancia de la cultura y los referentes LGTBIQ+.

Fandango Reloaded

DIJOUS 8/10, 20H. 12€
La coreògrafa valenciana Inka Romaní recupera el fandango d’Aiora acostant-se a l’electrònica a colp d’autotune.

Un día feliz

DEL VIERNES 2 AL DOMINGO 4/10
Teatro Che y Moche recorre con música las aventuras tragicómicas que cincelaron la familia Poliedrich y los conflictos del último siglo.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.