Fes-me un lloc

TEATRE RIALTO. Pl. Ajuntament, 1

En altres llengües, el verb “ser” significa també “estar”. Estar en un lloc, en el nostre lloc, és part d’allò que ens defineix com a persones. Triar on i com volem continuar sent, és una decisió no sempre fàcil. Existeixen condicions, vincles, arrels… «però ací tens la teua casa, uns llibres, uns discos, mitja ampolla de conyac», escrivia Vicent Andrés Estellés. En la producció pròpia de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) Fes-me un lloc, mitjançant un cant d’amor, s’exposa un desig, una exigència: el dret de les noves generacions a convertir-se en adults sense veure’s obligats a renunciar a l’idealisme propi de la joventut, sense haver d’abandonar la terra ni deixar de perseguir la utopia. LUCAS SÁEZ
+entrades

También te puede interesar…

XI Circ Voramar

DEL DIJOUS 27/8 AL DIUMENGE 6/9
Circ Voramar aterra als Poblats Marítims amb un bon ventall de malabars, acrobàcies, equilibrisme, clown i teatre físic.

El llac dels cignes

DEL DILLUNS 3 AL DISSABTE 7/8
Un conte de fades ple de romanticisme i bellesa on trobarem una princesa condemnada a viure com a cigne de dia i com a humana de nit.

43à Sagunt a Escena

DEL DISSABTE 1 AL DIUMENGE 23/8
Lydia Bosch protagonitza «Fedra, en los infiernos» i Coque Malla «La ópera de los tres centavos».

XXIX Festival de Teatro Clásico

DEL LUNES 6 AL SÁBADO 18/7
La programación cruza la tragedia griega, el Siglo de Oro y el siglo XX, y ofrece lecturas contemporáneas de Molière, Lorca o Shakespeare.

Rodafam Arts

DIUMENGES FINS AL 30/8, 21H.
En ple estiu cal anar a buscar el circ a la fresca a les comarques litorals del sud, a Bellreguard, per exemple.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.