El jardí dels cirerers

TEATRE MICALET. Guillem de Castro, 73

Quan pensem en una escena costumista que ens parla de famílies russes distingides, és inevitable que se’ns vinga al cap Anton Txèkhov. El jardí dels cirerers és una història que parla de la decadència d’una estirp aristòcrata que necessita desfer-se del seu patrimoni per assumir els deutes que la persegueixen. Estrenada al 2018, es tracta d’una adaptació al valencià de Manuel Molins sota la direcció de Joan Peris. La sorprenent, i al mateix temps sòbria, posada en escena al costat d’unes interpretacions brillants (Pilar Almería, Josep Manel Casany, Cristina García, Berna Llobell, Laura Romero, Ximo Solano i Guille Zavala), li van ser reconegudes amb el Premi de les Arts Escèniques Valencianes 2019 al millor espectacle de teatre. LUCAS SÁEZ

También te puede interesar…

Ricard III

LUNES 27/4, 19H. 6€
El retrato incisivo de un gobernante deforme que encarna la ambición desmedida y el ejercicio del poder basado en la manipulación.

Salomé

DEL DISSABTE 25/4 AL DISSABTE 9/5
Inspirada en la figura bíblica però filtrada per l’imaginari d’Oscar Wilde, l’òpera Salomé desplega una música intensa, sensual i explosiva.

O dragón de ouro

DISSABTE 25 I DIUMENGE 26/4
Una trama que aborda, amb un humor molt fi, temes actuals del debat social com la migració «il·legal» o la prostitució forçada.

La última noche con mi hermano

SÁBADO 25 Y DOMINGO 26/4
El Centro Dramático Nacional es garantía de calidad y si viene de la mano de Alfredo Sanzol, es una apuesta segura.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.