El fantasma de l’òpera

DEL DIVENDRES 4 AL DIUMENGE 20/7
LES ARTS. Professor López Piñero, 1

Inspirada en la novel·la Le Fantôme de l’Opéra de Gaston Leroux, publicada el 1910, aquesta versió musicada d’Andrew Lloyd Webber conta la història d’un misteriós personatge emmascarat que s’amaga als soterranis de l’Òpera de París. El fantasma de l’òpera —musical que ha estat guardonat amb més de setanta premis teatrals— plasma amb passió i elegància l’amor que sent aquest personatge tenebrós per una jove soprano, a qui ajuda esforçadament amb classes de cant per convertir-la en una gran estrella de l’òpera. Des del seu debut al West End de Londres el 1986, no ha deixat de representar-se i ja ha superat les 13.000 funcions. Una encisadora història d’amor que et captivarà completament. ASSUMPTA TAMARIT

También te puede interesar…

Oráculo FM

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Teatre visual on es barregen la manipulació d’objectes, el teatre d’ombres, el teatre físic i la sintonització de freqüències radiofòniques.

NumEros

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
El programa de la Companyia Nacional de Dansa reuneix el treball de tres coreògrafs de referència: Balanchine, Forsythe i Godani.

Estem perdudes

DISSABTE 28/3, 19H. 11€
Una comèdia de situació sobre dues germanes que se’n van de viatge per a tirar les cendres de sa mare a Kenya.

Más perdidos que carracuca

DEL VIERNES 27 AL DOMINGO 29/3
Una tragicomedia coproducida en Madrid que desliza crítica social poniendo en foco en aquellos que viven en los márgenes.

Las jirafas duermen de pie

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Una obra amb perspectiva feminista que reflexiona sobre les relacions sexuals i afectives, la monogàmia i la criança.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.