Aquest país no descobert…

TEM. Pl. Rosari, 3

La Sala Beckett li va proposar al dramaturg català Àlex Rigola fer un espectacle sobre la mort i d’aquest encàrrec naix Aquest país no descobert que no deixa tornar de les seves fronteres cap dels seus viatgers. En un principi, el motor de l’obra anava a ser la filosofia existencialista, però aquest plantejament de tarannà intel·lectualoide va derivar per derroters molt més personals. El pare de l’actriu de l’obra, Alba Pujol, patia una malaltia greu i s’enfrontava al seu últim cicle de quimioteràpia i Rigola va voler entrevistar-se amb ell com a part del seu procés d’investigació. I allò que va començar com a investigació es va convertir en motiu de l’espectacle, és a dir, la manera en què una persona real s’enfronta a un deadline molt proper. La peça, curta i intensa, ens fa comprendre les emocions d’aquest home que viu conscient de la poca vida que li queda per davant i la relació amb la seua filla. Diu Rigola que l’obra no tracta de la mort, més bé, aquesta és el dispositiu que ens fa parlar de la vida. I una part de la vida, efectivament, consisteix en afrontar la mort. És més, augura Rigola que els espectadors no enfrontaran la mort de la mateixa manera després d’assistir a l’espectacle. Anem a comprovar-ho… AU
+entrades

También te puede interesar…

Linaje

DEL DIVENDRES 20 AL DIUMENGE 22/2
Una obra de teatre drag de l’artista valenciana Corazón que explora un llinatge queer fora de la lògica tradicional dels vincles de sang.

La Fe

DEL VIERNES 20 AL DOMINGO 22/2
Una oda a las hermanas que se tragan tus mayores miserias, esas que socialmente están catalogadas en un amor de segundo orden.

Personas, lugares y cosas

DOMINGO 15/2, 18H. 18/24€
El texto de Duncan Macmillan convierte la clínica de desintoxicación en un espacio donde se nombran el trauma, el placer y las ganas.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.