8è Cabanyal Íntim

cabanyalintim.com

Tot i que el barri del Cabanyal es troba en una situació rara –fora de perill però amb exigències pendents, obrint nous projectes com Drassanes 52 però perdent altres tan importants com L’Escola del Cabanyal– continua amb el seu festival d’arts escèniques a les cases del barri i altres espais singulars. Com l’antic refugi antiaeri del Grau, una novetat d’enguany que cal no perdre’s. La Memòria, en tota la seua amplitud (personal, col·lectiva o històrica) serà el lema que guie la trentena de propostes que conté la programació. Destaquem les peces curtes Amparito te ampara. Cabanyal Radio Libre 1937, que recrea l’emissió d’un programa de ràdio de 1937 amb públic en directe des d’un refugi per l’amenaça de bombes, El funeral de Raúl Molero, el hombre que quiso y no hizo de Colectivo Isquion, el musical Ombres, que ens transporta a la Guerra Civil a través de la música, Piedra i encrucijada d’Hongaresa de Teatre i la llarga 43°13’44’’N, una biografia política amb les fotos i els vaixells que no va donar temps a fer ni agafar i les bales que mai va donar temps a traure. A més, enguany celebren la quarta edició de Territori Performance (accions performatives pels racons del TEM), programen dos peces de dansa en La Mutant i ofereixen un bon grapat d’activitats paral·leles que esdevenen la guarnició perfecta. S.M.

También te puede interesar…

Stellium

DEL VIERNES 30/1 AL DOMINGO 1/2
No hay concesiones narrativas, sino una escritura del cuerpo que pasa de lo sensual y tribal a lo etéreo.

Les amistats perilloses

DEL DIJOUS 29/1 AL DIUMENGE/2
En l’espectacle veurem retratades les manipulacions i jocs d’alcova de les classes acabalades.

Locos de amor

DOMINGO 25/1, 19H. 21/26€
Sam Shepard cuenta la historia de dos amantes atrapados en una relación marcada por la pasión, el deseo y los fantasmas del pasado.

Los locos de València

DEL DIJOUS 22/1 AL DIUMENGE 8/2
La nova producció pròpia de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) versiona una comèdia de Lope de Vega amb pinzellades d’erotisme i passió.

Camino a la Meca

DEL MARTES 20/1 AL DOMINGO 1/2
La valentía de vivir fiel a una misma y sobre la capacidad de transformar las limitaciones en oportunidades para crear belleza y significado. 

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.