Quartmetratges 2021

quartmetratges.com

La nova edició d’aquest concurs de curts i guions recolzat per l’Ajuntament de Quart de Poblet. Quartmetratges ha seleccionat 22 curtmetratges als que acompanyen 37 treballs escrits que aspiren a guardó. La programació inclou, a més, tres sessions especials: un homenatge al director valencià Alex Montoya amb la projecció de Lucas, el seu segon llargmetratge, premiat en el Festival de Màlaga, i el curt Marina, la projecció de Bienvenido Mr. Marshall de Luis García Berlanga, en celebració del centenari del seu naixement, i una nit temàtica dedicada a Iván Zulueta amb la projecció d’Ida y vuelta y Leo es pardo. G.LEÓN

También te puede interesar…

Amarga Navidad

VIERNES 20/3
Los temas clásicos del cine de Almodovar: elemento melodramático, traición pasional y el juego entre ficción y realidad.

In-Edit On Tour 2026

DEL DISSABTE 13/3 AL DIVENDRES 22/5
Nova edició d’aquest cicle de Caixaforum que arreplega una selecció dels millors documentals que s’han pogut veure al festival In-Edit.

Kineforum

DEL JUEVES 12/3 AL JUEVES 18/6
Un programa en el que podremos ver, cada dos semanas, algunas de las películas más icónicas de la historia del cine.

Pillion

VIERNES 6/3
Ganadora del premio al mejor guion en Una cierta mirada de Cannes y mejor película en los British Independent Film Awards.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.