Cine txec actual

LA FILMOTECA. Pl. Ajuntament, 17

En un món com el nostre, basta llegir un títol com el que encapçala aquest nou cicle de La Filmoteca perquè de seguida ens salten els prejudicis. Però per poc que un seguisca l’actualitat cinematogràfica (més enllà de Hollywood), sap que el centre de la cinematografia europea contemporània es troba en els petits països d’Europa central i de l’est. El problema és que, a causa d’aqueixos prejudicis, traslladats als canals de distribució, moltes vegades aquest cine no sempre arriba a les nostres sales. Aquest mes, Cine txec actualens ofereix tres títols: La teoría del tigre de Radek Bajgar [11 i 14/5], En el tejado de Jirí Mádl [19 i 21/5] i Moscas de invierno d’Olmo Omerzu [25 i 28/5]. G.LEÓN

También te puede interesar…

Father mother sister brother

MIÉRCOLES 24/12
«Father mother sister brother» se divide en tres actos con un denominador común: el reencuentro entre miembros de distintas familias.

10 anys de l’Eliana Cinema

DIUMENGE 21/12, 18H.
Les obres presentades a concurs han de rodar-se en un termini màxim de 72 hores i incorporar en el guió un objecte obligatori.

El extranjero

VIERNES 19/12
François Ozon se atreve con uno de los textos sagrados de la literatura universal.

Centenari Maurice Pialat

DEL DISSABTE 13/12 AL DIUMENGE 1/2
L’obra del director francés Maurice Pialat carrega l’etiqueta d’un cinema post nouvelle vague.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.