Ciclo Queer Horror

MUSEU DE BELLES ARTS. Sant Pius V, 9

Difícil catalogació que ens presenta el Museu de Belles Arts de València. Existeix un gènere que barrege els interessos estètics de la comunitat queer i el cine de terror? Doncs ací estem per averiguar-ho. El cicle arrencava el mes passat amb la projecció de tres llargmetratges als quals  els segueixen uns quants títols al maig: Dr. Jekyll y su hermana Hyde [4/5] de Roy Ward Baker, amb un Jekyll els experiments del qual el porten a convertir-se en dona; el clàssic del cine de culte The rocky horror picture show de Jim Sharman [11/5], i El ansia de Tony Scott [25/5], segurament una de les cintes de vampirs més originals de tots els temps amb un David Bowie a la regalada. G.LEÓN

También te puede interesar…

V.E. Cinema

DIJOUS 23/1, 20H. 4€
La Fábrica de Hielo porta quatre anys organitzant estes trobades entre el públic i directors valencians.

Presence

VIERNES 31/1
El regreso de Steven Soderbergh a la gran pantalla siempre es una buena noticia y dicen las críticas que ha dado en el clavo.

Mickey 17

VIERNES 31/1
El coreano Bong Joon-ho regresa a la gran pantalla con otra propuesta que nos sumerge en el terreno de la ciencia ficción.

The brutalist

VIERNES 24/1
La cinta de Brady Corbet centró las apuestas de buena parte de la crítica en el último Festival de Venecia.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.