XXI PolinizaDOS

DEL DILLUNS 11 AL DIVENDRES 15/5
UPV. Camí de Vera, s/n

La trobada d’art urbà de la Universitat Politècnica de València manté la línia de convidar, en cada edició, una ciutat iberoamericana a desenvolupar el seu art sobre els murs del campus de Vera. Enguany serà Lisboa, representada per Os Espacialistas, un col·lectiu interessat en les interrelacions entre art, arquitectura i educació. El cartell del PolinizaDOS el completen artistes seleccionats mitjançant convocatòria pública, com el duo argentí Malditas Ternuras, format per unes autèntiques expertes a fondre l’art clàssic amb el contemporani; o l’italià Giulio Vesprini, creador de grans composicions abstractes plenes de color. Manolo Mesa, Alexandros Simopoulos i Cristina Reyes completen una edició que ha premiat amb un accèssit el valencià J. Warx, un mestre a combinar humor i crítica social. S.M.

También te puede interesar…

Visita el Arctic Sunrise

DEL SÁBADO 19 AL DOMINGO 27/9
El Arctic Sunrise atracará en el puerto de València para defender el derecho a la protesta de los activistas de Greenpeace.

IV València Design Fest

DEL JUEVES 10/9 AL JUEVES 15/10
Exposiciones, conferencias, encuentros, talleres, rutas, visitas guiadas y proyecciones para celebrar el diseño con Polonia.

V Trobades Mundos por venir

DEL DIJOUS 24/9 AL DISSABTE 31/10
Davant la catàstrofe climàtica, els reptes que planteja la IA i les noves formes de totalitarisme, l’UPV ens convida a pensar.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.