Ciclo Fritz Lang

FINS AL DIMARTS 2/12
MuBAV. Sant Pius V, 9

Tot i que només haguera dirigit Metròpolis o M, el nom de Fritz Lang ja tindria justificat un lloc al podi de la història del cinema. A través de títols com Els nibelungs, Lang es va convertir en el cronista de l’Alemanya anterior al nazisme. Amb l’ascens d’Hitler al poder, Lang s’exilià als Estats Units, on continuà desplegant el seu geni fins a transformar, amb la seua estètica avantguardista, gèneres hui clàssics com el thriller, el melodrama, el western i el cinema d’aventures. Aquesta és l’etapa que explora el cicle del Museu de Belles Arts de València. Veurem: Secret darrere la porta [4/11], Encobridora [11/11], Els subornats [18/11], Desitjos humans [25/11] i Els contrabandistes de Moonfleet [2/12]. G.LEÓN

También te puede interesar…

John Cassavetes y Gena Rowlands

DEL DIMECRES 1/4 AL DIVENDRES 24/5
John Cassavetes és sinònim d’independència i renovació de les formes en el cinema estatunidenc.

La Grazia

MIÉRCOLES 1/4
Tras su poco comprendida Parthenope, Paolo Sorrentino regresa con un trabajo con el que parece haberse reconciliado con la crítica.

Amarga Navidad

VIERNES 20/3
Los temas clásicos del cine de Almodovar: elemento melodramático, traición pasional y el juego entre ficción y realidad.

In-Edit On Tour 2026

DEL DISSABTE 13/3 AL DIVENDRES 22/5
Nova edició d’aquest cicle de Caixaforum que arreplega una selecció dels millors documentals que s’han pogut veure al festival In-Edit.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.