Premis Lux del Parlament Europeu

ESTRENO EN SALAS

DILLUNS 15/12, 17H.
CINESTUDIO D’OR. Almirant Cadarso, 31

En el marc del programa Desembre Europeu, que enguany celebra la seua 11a edició, i amb el lema “Memòria i futur d’Europa, 40 anys d’Espanya a la UE”, el Centre de Documentació Europea de la Universitat de València i l’Aula de Cinema de la UV, en col·laboració amb l’Oficina del Parlament Europeu a Espanya, ens proposen una marató de pel·lícules guardonades amb els Premis Lux que atorga la institució. De les 17 a les 24 hores de la vesprada i la nit podrem veure: Animal de Sofia Exarchou, el documental Dahomei de Mati Diop, la cinta d’animació Flow de Gints Zilbalodis i Julia keeps quiet de Leonardo Van Dijl. L’entrada és gratuïta després de sol·licitar-la en taquilla. G.LEÓN

También te puede interesar…

III Embriagados de humor

DEL VIERNES 31/7 AL DOMINGO 30/8
El CCCC sigue exprimiendo la comedia americana en versión original al aire libre para alegrar las tórridas noches de agosto.

La odisea

VIERNES 17/7
Christopher Nolan se pasa a adaptar el clásico de Homero en una superproducción que lleva un reparto de lujo.

Cinema d’estiu als barris 2026

DEL DIJOUS 9 AL DIJOUS 23/7
També hi ha cine a la fresca a barris com el Cabanyal, Benimaclet o Velluters, on, a més, les pel·lícules són en valencià.

Cine, arquitectura y ciudades

DEL JUEVES 2 AL JUEVES 30/7
La soledad, la belleza, lo extraño y lo absurdo se mezclan en las nueve ciudades que protagonizan las películas de este ciclo de cine a la fresca.

El ser querido

MIÉRCOLES 26/8
Interpretada por Javier Bardem, la cinta aborda la ecuación entre el arte y el artista y su relación con la vida.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.