Biblioteques humanes 2025

DISSABTES 31/5 I 21/6
L’ETNO. Corona, 36

A la biblioteca humana de L’Etno els llibres són persones que transmeten històries viscudes de primera mà. En aquestes dues sessions del 31 de maig i el 21 de juny (cadascuna diferent), els llibres seran persones migrades de diversos països que formen part del col·lectiu València Acull. Persones disposades a compartir les seues vivències d’exili, migració i desarrelament amb qui vulga escoltar-les. L’edat recomanada és per a majors de dotze anys, ja que els contes ací no seran de ficció, sinó històries crues i ben reals. Com és ben sabut, la realitat sempre supera la ficció. Cal inscripció prèvia escrivint un correu a <biblioteca.etnologia@dival.es>. AU

También te puede interesar…

Cassette by Toxicosmos

TOTS ELS DISSABTES, 18-23H.
Toxicosmos punxarà clàssics de l’indie dels anys noranta i dos mil juntament amb la música de bandes que hui mantenen viu aquell so.

IX VIHsibles Fest

DISSABTE 3/10, 20H.
El programa està encapçalat per Chocolate Remix, la gran referència argentina del reguetón lèsbic, queer i transfeminista.

Almudaina: Gulusmeo

Almudaina, 9 (Creu Coberta)
Gulusmeo es un evento que une arte, pensamiento y gastronomía a partir de la lectura de libros relacionados con lo culinario.

III Valvanera Reviscola

DISSABTE 3/10, 11-15H.
A Valvanera Reviscola hi haurà mercadet, tallers, demostracions, espais de conversa i producció creativa.

Otoño en l’Hemisfèric

Professor López Piñero, 3
Nos damos una vuelta por el universo, viajamos millones de años atrás y nos sumergimos en las profundidades del océano.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.