II Valvanera Reviscola

DIUMENGE 4/5, 11-15H.
LA VALVANERA. Pl. Santiago Suárez, 7 (Jesús)

Il·lustracions de Rita Booh o Lidia Cal, obra gràfica de l’artista xileno-colombiana Valentina Maleza i peces de ceràmica per a tots els gustos: Sindicato del Barro, entre la terrisseria popular i l’art brut; Chaflán Cerámica, amb els seus taulells reivindicatius per a la campanya València no està en venda; o Safanorio, especialitzat en socarrats artesanals alternatius. Són algunes de les joies que trobareu en la segona edició d’aquest mercadet anual alçat amb la intenció de donar vida a un mercat privat encaixonat entre finques que, tot i haver-se convertit en un espai emblemàtic per al barri, albira de prop la decadència. Hi haurà joies i artesania local, llibres i fanzins, disseny, flors i activitats al voltant de la ciutat, la comunitat, l’habitatge. Hi tindrem col·lectius com La Gilda impartint un taller de serigrafia tèxtil en viu, Domèstiques LAB parlant d’habitatge cooperatiu com a alternativa per accedir a una casa digna, Cuidem La Raïosa reivindicant el corredor verd per als barris del sud, Entre Barris i Teixint Patraix informant el veïnat i La Mataobras, explicant, tantes voltes com calga, com s’han de protegir les comunitats contra els baixos turístics. S.M.

También te puede interesar…

Salón del Cómic 2026

DEL VIERNES 27/2 AL DOMINGO 1/3
Raina Telgemeier, Marguerite Abouet, Camille Vannier, Ulli Lust y Bea Lema son los grandes reclamos de esta edición.

Trobades amb…

DEL DIVENDRES 20/2 AL DIVENDRES 8/5, 16.30H. 6€
Caixaforum organitza quatre trobades amb quatre dones creadores de diversos àmbits de l’art i la cultura.

Vorasenda

tastaldaci.com
Treballen amb cultius variats i de temporada, i fan venda directa a la seua botiga, cosa que promou el contacte entre llauradors i veïnat.

10é Al caliu de les paraules

DIVENDRES 13 I DISSABTE 14/2
El festival d’oralitat commemora el seu desé aniversari subratllant un dels ingredients més usuals en l’art de contar contes: la mentida.

23 Diàlegs

DIMECRES 11 I DIJOUS 12/2
Les trobades de disseny de l’EASD es celebren en el marc del 175 aniversari de l’escola i posen el focus en la labor creadora del seu alumnat.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.