Dirrrty boys

DISSABTE 22 I DIUMENGE 23/3
TEATRE PRINCIPAL. Barques, 15

Aquesta és la història de dos xiquets que, amb només deu anys, i avorrits de passar les vesprades sense fer res, segresten a un altre de tan sols dos anys en un centre comercial. La seua idea boja per a ocupar la vesprada no ix bé, i el xiquet acaba morint. Aquestos macabres fets van ocórrer realment a Liverpool el 1993. Ara, basant-se en fets poc verificats (publicats a la premsa o provinents d’especulacions), la companyia Las Bestias els converteix en un documental periodístic que ens endinsa en com va ser el passat, i en el possible futur, d’aquets subjectes. Dirrrty boystriplica la “r” per a fer palesa la ràbia i la rebel·lia, potser també el rancor. Tot un repte per a qualsevol dramaturg! ASSUMPTA TAMARIT

También te puede interesar…

Stellium

DEL VIERNES 30/1 AL DOMINGO 1/2
No hay concesiones narrativas, sino una escritura del cuerpo que pasa de lo sensual y tribal a lo etéreo.

Les amistats perilloses

DEL DIJOUS 29/1 AL DIUMENGE/2
En l’espectacle veurem retratades les manipulacions i jocs d’alcova de les classes acabalades.

Locos de amor

DOMINGO 25/1, 19H. 21/26€
Sam Shepard cuenta la historia de dos amantes atrapados en una relación marcada por la pasión, el deseo y los fantasmas del pasado.

Los locos de València

DEL DIJOUS 22/1 AL DIUMENGE 8/2
La nova producció pròpia de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) versiona una comèdia de Lope de Vega amb pinzellades d’erotisme i passió.

Camino a la Meca

DEL MARTES 20/1 AL DOMINGO 1/2
La valentía de vivir fiel a una misma y sobre la capacidad de transformar las limitaciones en oportunidades para crear belleza y significado. 

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.