Al Paso Take Away

MERECEN LA PIERNA

Matias Perelló, 50

L’octubre ens acostem a Al Paso, un racó únic a València que porta l’autèntica cuina peruana al cor de la ciutat. Inspirat pels records familiars i els ensenyaments dels seus avis, Erik ha creat un espai on els sabors tradicionals del Perú es converteixen en experiències top per als qui el visiten. Ací no es cuinen grans quantitats per al consum massiu, sinó que cada plat es prepara al moment, amb ingredients frescs seleccionats i el seu toc especial. La filosofia d’Erik és clara: tractar els altres com li agradaria ser tractat. Ell gaudeix compartint les històries que envolten cada plat, creant un ambient càlid i pròxim. Al seu local, el temps sembla detenir-se, i els clients se submergeixen en una atmosfera de pau on s’oblida l’enrenou diari. Entre els imperdibles del menú, destaca el plat bandera del Perú, el ceviche, en les seues diferents versions, com el tiradito o el ceviche del nord, sempre acompanyat d’un bon arròs amb ànec. Els ingredients estrella, l’ají limo, l’ají rocoto i la llima, li aporten eixe toc màgic a cada mos. Si busques una experiència gastronòmica autèntica i plena de cultura, Erik i l’equip d’Al Paso estaran encantats de sorprendre’t compartint la seua passió per la cuina peruana. MARÍA DE QUESADA

También te puede interesar…

60a Fira del Llibre

DEL DIJOUS 24/4 AL DIUMENGE 4/5
Celebrem la 60a Fira del Llibre de València i els quaranta anys des que se celebra als Jardins de Vivers.

Tota pedra fa paret: Cervezas Alegria

Sèquia Segón Braç, 34 (Massanassa)
Un espai on la cervesa es tira directament dels tancs, on cada setmana s’ofereixen plats creatius i on els clients ja són una gran família.

Días Europeos de la Artesanía

DEL LUNES 31/3 AL DOMINGO 6/4
Seis días de actividades gratuitas relacionadas con la creación artesanal, con el vidrio como protagonista.

La València que mira a la mar

DIMECRES 26/3, 19H.
Aquesta trobada mensual a l’Escorxador té com a objectiu preservar i la projectar cap al futur el patrimoni i la memòria del Cabanyal-Canyamelar.