Festival de Teatre Escuela Off

DEL DIJOUS 15/6 AL DIUMENGE 23/7
SALA OFF. Túria, 47

Cada final de curs, els alumnes de l’Escola de Teatre Off presenten les obres teatrals en les que han treballat els últims mesos. Enguany, al llarg de juny i juliol, pujaran a l’escenari més de quaranta muntatges de teatre textual i musical protagonitzats per l’alumnat professional i amateur de l’escola. Algunes de les propostes seran les comèdies La ópera de cuatro cuartos i Uz, el pueblo, el teatre-performance Laelaps de Tormentol i el mític musical Cats, composat pel premiadíssim Andrew Lloyd Webber —creador de la cançó “Don’t cry for me Argentina del musical Evita— a partir de la col·lecció de poemes Old possum’s book of practical cats de T.S. Eliot, Premi Nobel de Literatura al 1948. AU

También te puede interesar…

Oráculo FM

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Teatre visual on es barregen la manipulació d’objectes, el teatre d’ombres, el teatre físic i la sintonització de freqüències radiofòniques.

NumEros

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
El programa de la Companyia Nacional de Dansa reuneix el treball de tres coreògrafs de referència: Balanchine, Forsythe i Godani.

Estem perdudes

DISSABTE 28/3, 19H. 11€
Una comèdia de situació sobre dues germanes que se’n van de viatge per a tirar les cendres de sa mare a Kenya.

Más perdidos que carracuca

DEL VIERNES 27 AL DOMINGO 29/3
Una tragicomedia coproducida en Madrid que desliza crítica social poniendo en foco en aquellos que viven en los márgenes.

Las jirafas duermen de pie

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Una obra amb perspectiva feminista que reflexiona sobre les relacions sexuals i afectives, la monogàmia i la criança.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.