La tempesta

DEL DIMECRES 11/1 AL DIUMENGE 5/2
TEATRE RIALTO. Pl. Ajuntament, 1

El teatre representa la vida i, alhora, la vida és una gran obra de teatre. L’escena plantejada per a ser viscuda. Això és el que es respira en La tempesta. És la fórmula del metateatre la que empra aquesta producció a càrrec de l’Institut Valencià de Cultura que versiona l’últim text escrit per Shakespeare. L’hereu del ducat de Milà serà conscient del paper que representa en aquesta obra, que és la seua pròpia història. El protagonista d’una ficció que es veurà obligat a involucrar al públic, trencant la quarta paret, davant la necessitat d’alliberar-se del propi text, embolicat en les passions humanes i les ànsies de poder tan habituals en les obres del bard anglés. LUCAS SÁEZ

También te puede interesar…

XI Circ Voramar

DEL DIJOUS 27/8 AL DIUMENGE 6/9
Circ Voramar aterra als Poblats Marítims amb un bon ventall de malabars, acrobàcies, equilibrisme, clown i teatre físic.

El llac dels cignes

DEL DILLUNS 3 AL DISSABTE 7/8
Un conte de fades ple de romanticisme i bellesa on trobarem una princesa condemnada a viure com a cigne de dia i com a humana de nit.

43à Sagunt a Escena

DEL DISSABTE 1 AL DIUMENGE 23/8
Lydia Bosch protagonitza «Fedra, en los infiernos» i Coque Malla «La ópera de los tres centavos».

XXIX Festival de Teatro Clásico

DEL LUNES 6 AL SÁBADO 18/7
La programación cruza la tragedia griega, el Siglo de Oro y el siglo XX, y ofrece lecturas contemporáneas de Molière, Lorca o Shakespeare.

Rodafam Arts

DIUMENGES FINS AL 30/8, 21H.
En ple estiu cal anar a buscar el circ a la fresca a les comarques litorals del sud, a Bellreguard, per exemple.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.