II Cicle Carme’n Dansa

CARME TEATRE. Gregori Gea, 6

Dansa feta per dones. Això és el que proposa l’agosarat Carme Teatre fins al gener, una programació que posa en valor la disciplina de la dansa, la gran desconeguda per al gran públic dins les arts escèniques. Hi veurem peces tan suggeridores com Hueco [13-14/12] de Poliana Lima, nominada als Premis MAX 2018 com a millor espectacle i autoria revelació; SC_Santa Cultura de la valenciana La Siamesa [16-19/1] i el treball de les companyies internacionals Ravid Abarbanel Dance & Projects d’Israel [1/12] i Chantier des images de França [20-22/12]. A més, Catalina Carrasco [8/12] i Nikola Krizkova junt a Damiano Ottavio Bigi [19/12] impartiran classes magistrals gratuïtes. AU

También te puede interesar…

Els sants innocents

DEL JUEVES 17 AL DOMINGO 27/9
La novel·la de Miguel Delibes portada al teatre per a endinsar-nos en l’Espanya rural dels anys seixanta.

36e MIM

DEL DIJOUS 17 AL DIUMENGE 20/9
La Mostra Internacional de Mim de Sueca anuncia dues estrenes i vint companyies que combinen dansa, circ i teatre físic i de titelles.

XVI Russafa Escènica

DEL DIMECRES 16 AL DIUMENGE 27/9
El festival inclou 23 muntatges que ocupen galeries d’art, cafeteries i llibreries de Russafa, i teatres i centres culturals de tota la ciutat.

Quan ja no quede res de tu

DEL DIJOUS 17 AL DIUMENGE 20/9
La jove companyia valenciana trau la seua vessant més poètica per a parlar de pèrduda, memòria i resistència.

X Escèniques Cuir

DEL DIMECRES 16 AL DIUMENGE 27/9
Eduardo Casanova, Bob Pop, Pamela Palenciano, Lluís Garau, Fernando Troya, Erik Harley i Rusly Cachina participen enguany.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.