Susan y el diablo

TEATRE PRINCIPAL. Barques, 15 

Susan y el diablo de Chema Cardeña ens transporta a l’any 2008 i a la presó La Frontera, en Los Angeles, California. El periodista del diari sensacionalista Black Star entrevista a Susan Atkins, membre de la famosa banda criminal de Charles Manson, coneguda com “La Família”. Susan va ser condemnada a cadena perpètua per diferents assassinats –entre ells el de l’actriu Sharon Tate– i al conèixer que pateix un càncer terminal tracta per última vegada de convèncer el tribunal per aconseguir la llibertat condicional. A través d’aquest tràgic succés de la història d’Estats Units i de les circumstàncies de Susan Atkins, l’obra reflexiona sobre el sistema penitenciari, la justícia i la moral. GEMMA SANCHIS
 

También te puede interesar…

Intimidad

DEL JUEVES 25 AL DOMINGO 28/6
La obra explora con lucidez las fronteras entre lo privado y lo público en una época marcada por la sobreexposición emocional.

Carmina Burana

DEL DIJOUS 25 AL DIUMENGE 28/6
Per a celebrar el vintè aniversari de Les Arts, el coreògraf Edward Clug i el Ballet Dortmund presenten un espectacle irrepetible.

V Al Crepuscle

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Al Crepuscle va nàixer a Sagunt per a fer-nos gaudir de les arts escèniques a la llum ataronjada del capvespre.

IX Contorsions

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Cada any acaba abans la temporada escènica als teatres públics, però encara resta el xicotet reducte de Contorsions.

No ni ná

VIERNES 12/6, 20H.
Una copla disidente que mastica las eses, la pluma, los volantes y lo folclórico para convertirlos en herramientas de resistencia.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.