What is love? Baby don’t hurt me

TEATRE PRINCIPAL. Barques, 15 

Parlem sobre l’amor, la soledat, la culpa, la venjança o la malenconia. Aquests són els principals temes que explora What is love? Baby don’t hurt me, a través de les situacions en què se troben diferents personatges. La història comença amb una boda, la d’Ivánov, un esdeveniment que en teoria és una celebració de l’amor. Al seu voltant, altres amics i coneguts intenten lidiar amb les seues pròpies circumstàncies. L’obra és la versió lliure d’Ivánov, del dramaturg rus Antón Chéjov, i es tracta del primer treball del projecte Provincia Chéjov, amb el qual la companyia Wichita Co versionarà a aquest autor. Un últim al·licient: escriu i dirigeix Víctor Sánchez. GEMMA SANCHIS 

También te puede interesar…

Cucaracha

SÁBADO 3 Y DOMINGO 4/10
Una profesora se niega a dejar de dar clase mientras una guerra le va vaciando el aula de varones, que son llamados a filas.

XIV Valencirc

DEL DISSABTE 26/9 AL DILLUNS 12/10
Valencirc posa l’ull en les companyies valencianes per a oferir una programació amb aeris, malabars, acrobàcies, equilibris i clown.

XIV Bucles

DEL DIVENDRES 25/9 AL DISSABTE 10/10
Oktawia Ścibior i Samory Ba investiguen noves possibilitats del moviment mitjançant l’ús de crosses i rollers.

Carmen

DEL DIMARTS 29/9 AL DIJOUS 15/10
Una Carmen de Bizet, avantguardista i teatral, que ofereix al públic una experiència immersiva.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.