Tres

PEPITA LUMIER. Sogorb, 7  

Cristina Durán és una de les grans dibuixants de còmic que ha donat aquesta terra, i ho és des de fa molts anys. Acompanyada als guions de Miguel A. Giner Bou va començar publicant fa deu anys amb l’extinta sins entido dos còmics excepcionals basats en experiències personals (Una posiblidad entre mil i La máquina de Efrén). I, més recentment, ha guanyat el Premi a la Millor Obra Nacional en el Saló del Còmic de Barcelona amb El día 3 (Astiberri) sobre l’accident de metro de Jesús, que és el gran protagonista d’aquesta mostra. Podeu veure gouaches a color fets per a la l’ocasió i obra original en llapis i tinta que il·lustra el rescat, el dipòsit de cadàvers (molt metafòric), la lluita de les víctimes, l’actitud indigna de Canal 9, la irrupció de Jordi Évole amb el seu programa Salvados… S.M. 

También te puede interesar…

Paisatges del desplaçament

FINS AL DISSABTE 24/1
Federico Miró representa paisatges naturals a través d’una tècnica que evoca l’art tèxtil, suggerint la textura de teixits entrellaçats.

IV Biennal de Pintura Mª Isabel Comenge

FINS AL DIUMENGE 18/1
Mónica Jover, Volkan Diyaroglu, Carla Fuentes, Josep Tornero, Nanda Botella, María Aranguren, i Rafael del Corral, reunits baix el paraigues de la Biennal de Pintura Mª Isabel Comenge.

Atrevir-se a més

FINS AL DIUMENGE 1/2
Una exposició que és fruit d’una llarga investigació encabotada en rastrejar els treballs que obriren una escletxa en la tradició més ortodoxa.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.