Vittoria

LA MÁQUINA. Padre Jofré, 7

Es van exhaurir totes les entrades per a veure Vittoria la primera vegada que va ser representada en 2017, en la vella sala La Màquina al carrer Antic Regne. La tornen a rescatar per al nou espai de Pare Jofre (abans Teatro Gran Cielo) amb els mateixos ingredients però un poquet més madura. Al ring s’enfronten com a boxadores dos heroïnes shakesperianes, Ofelia, quinta essència de les ximples ideades pel bard anglès, i Lady Macbeth, representant de les malvades. Assistirem a una lluita d’universos i egos arbitrada per un Macbeth convertit en pianista. Quina de les dos podrà cantar Vittoria? Un joc teatral carregat d’òpera i comèdia. AU

También te puede interesar…

Stellium

DEL VIERNES 30/1 AL DOMINGO 1/2
No hay concesiones narrativas, sino una escritura del cuerpo que pasa de lo sensual y tribal a lo etéreo.

Les amistats perilloses

DEL DIJOUS 29/1 AL DIUMENGE/2
En l’espectacle veurem retratades les manipulacions i jocs d’alcova de les classes acabalades.

Locos de amor

DOMINGO 25/1, 19H. 21/26€
Sam Shepard cuenta la historia de dos amantes atrapados en una relación marcada por la pasión, el deseo y los fantasmas del pasado.

Los locos de València

DEL DIJOUS 22/1 AL DIUMENGE 8/2
La nova producció pròpia de l’Institut Valencià de Cultura (IVC) versiona una comèdia de Lope de Vega amb pinzellades d’erotisme i passió.

Camino a la Meca

DEL MARTES 20/1 AL DOMINGO 1/2
La valentía de vivir fiel a una misma y sobre la capacidad de transformar las limitaciones en oportunidades para crear belleza y significado. 

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.