Mos Maiorum

CARME TEATRE. Gregori Gea, 6

Increïblement, cada anyaugmenta el número de persones que perden la seua vida al Mediterrani. La desesperació vençal sentit comú i molts s’aferren a un somnique no és un altre que trepitjar Europa. El teatre és una ferramenta que exerceix una labor social. En aquest cas, mitjançant la denúncia en format de teatre documental, se’ns planteja la vida en dos vores i la mort enmig. La immigració és una tragèdia a la que nofa falta afegir-lires, és crua. Mitjançant poesia visual, recursos sonors i una cuidada posada en escena, sentirem presents a aquells que ja no estan. Un incòmode argument que ens invita a reflexionar. LUCAS SÁEZ

También te puede interesar…

Intimidad

DEL JUEVES 25 AL DOMINGO 28/6
La obra explora con lucidez las fronteras entre lo privado y lo público en una época marcada por la sobreexposición emocional.

Carmina Burana

DEL DIJOUS 25 AL DIUMENGE 28/6
Per a celebrar el vintè aniversari de Les Arts, el coreògraf Edward Clug i el Ballet Dortmund presenten un espectacle irrepetible.

V Al Crepuscle

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Al Crepuscle va nàixer a Sagunt per a fer-nos gaudir de les arts escèniques a la llum ataronjada del capvespre.

IX Contorsions

DEL DIJOUS 18 AL DIUMENGE 21/6
Cada any acaba abans la temporada escènica als teatres públics, però encara resta el xicotet reducte de Contorsions.

No ni ná

VIERNES 12/6, 20H.
Una copla disidente que mastica las eses, la pluma, los volantes y lo folclórico para convertirlos en herramientas de resistencia.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.