Muriel Box, una cineasta clàssica

LA FILMOTECA. Pl. Ajuntament, 17

Cicle dedicat a l’obra de la realitzadora britànica Muriel Box. Desenvolupada entre 1945 i 1964, la filmografía de Box abordà, en un context polític advers, temes com la prostitució, l’abús de menors, l’avortament o el sexe en l’adolescència. El cicle ens apropa a aquesta cineasta inscrita en un període de canvis pel cine britànic: el de les comèdies de la productora Ealing i l’obra de directores com Michael Powell i Emeric Pressburger que derivaria en l’anomenat free cinema. Box abordà el melodrama, la comèdia, el policíac o el cine d’època en títols com Herencia contra reloj, The lost peopleo The happy family, entre d’altres. G.LEÓN

También te puede interesar…

El precio de la red

VIERNES 9/10
Una década y media después del estreno de «La red social», Aaron Sorkin cuenta la continuación de aquella historia.

Su propio infierno

VIERNES 9/10
Ha pasado una década desde el último trabajo del que fuera gran promesa del cine contemporáneo, el danés Nicolas Winding Refn.

Naza

VIERNES 9/10
Una de las películas que más controversia provocó en el pasado Festival de Venecia, donde consiguió el Premio del Jurado.

XIV Autors en curt

DEL DIJOUS 8 AL DIJOUS 29/10
Cada sessió mostrarà una selecció de les últimes produccions valencianes amb la presència dels autors.

Digger

VIERNES 2/10
El director mexicano Alejandro González Iñárritu regresa por todo lo alto junto a Tom Cruise.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.