Grad

TEATRE RIALTO. Pl. Ajuntament, 17

A principis de la dècada dels 90, Hadi Kurich era director escènic del Teatre Nacional de Sarajevo i Ana Kardelis treballava com a actriu a Belgrad. La guerra dels Balcans havia esclatat i ambdós artistes decidiren allunyar-se de la barbàrie i exiliar-se a Espanya, on fundaren el Teatro de la Resistencia. En els quasi trenta anys de trajectòria de la seua companyia, només tractaren el tema de la guerra una vegada, en la seua primera obra, Opus primum, per temor a encasellar-se i en un afany per refer les seues vides i deixar darrere la tragèdia. Ara, no obstant això, han decidit rememorar el seu passat i aportar la seua perspectiva sobre els conflictes armats a partir de la tremenda experiència que els va tocar viure. GEMMA SANCHIS
+entrades

También te puede interesar…

Oráculo FM

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Teatre visual on es barregen la manipulació d’objectes, el teatre d’ombres, el teatre físic i la sintonització de freqüències radiofòniques.

NumEros

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
El programa de la Companyia Nacional de Dansa reuneix el treball de tres coreògrafs de referència: Balanchine, Forsythe i Godani.

Estem perdudes

DISSABTE 28/3, 19H. 11€
Una comèdia de situació sobre dues germanes que se’n van de viatge per a tirar les cendres de sa mare a Kenya.

Más perdidos que carracuca

DEL VIERNES 27 AL DOMINGO 29/3
Una tragicomedia coproducida en Madrid que desliza crítica social poniendo en foco en aquellos que viven en los márgenes.

Las jirafas duermen de pie

DISSABTE 28 I DIUMENGE 29/3
Una obra amb perspectiva feminista que reflexiona sobre les relacions sexuals i afectives, la monogàmia i la criança.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.