El monstre de colors

JOC

Jugadors: 2 a 5  · Temps: 25 minuts · Autors: J. M. Allué i D. Gómez · Il·lustradora:  A. Llenas.

En aquest cas duem un joc per als més xicotets de la casa, a partir dels 3 anys. Basat en el llibre del mateix nom creat per Anna Llenas, l’objectiu d’El monstre de colors és el mateix, treballar la intel·ligència emocional. Es tracta d’un joc cooperatiu on els jugadors hauran de moure el monstre mitjançant un dau pels diferents països dels sentiments: l’amor, l’alegria, la por, la ràbia, la tristor i la calma. Quan el monstre arribe a un país, hem de comprendre l’emoció i expressar-la mitjançant una experiència, després haurem d’intentar trobar el pot d’aquesta experiència per guardar-la, si recordem on està. Memòria, cooperació, recorregut i sentiments en un joc molt recomanable per a créixer. En Homoludicus (Dr. Sanchis Sivera, 21). DAVID C.O

También te puede interesar…

Cli·Sex

Una proposta educativa que obri la porta a la reflexió i a l’aprenentatge sobre la sexualitat i els afectes.

Luz de luna

Plataforma: Filmin
Todo un derroche de imaginación y fantasía para una serie que se mostró a la vanguardia a la hora de romper la llamada cuarta pared.

Nocturnos

Laura Pérez
Laura Pérez vuelve a destilar la fantasía, lo onírico y lo espiritual en un cuenco de ayahuasca para dejar al lector inquieto.

Los años nuevos

Plataforma: Movistar +
Rodrigo Sorogoyen explora un terreno nuevo en su filmografía, el de las relaciones intimistas.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.