XI Dimarts Negres d’Amnistia Internacional

SPORTING CLUB RUSSAFA. Sevilla, 5

El grup local d’Amnistia Internacional, la llibreria Cosecha Roja i Sporting Club Russafa organitzen una nova edició dels Dimarts Negres, un seguit de tertúlies literàries que enguany es centren en els delictes d’odi i la seua complicada relació amb la llibertat d’expressió. Agafant els llibres com a punt d’eixida, es tractaran temes com el racisme sistèmic [El blues de Beale Street, 19/1], els crims ideològics [Guillem, 16/2], l’opressió de la moral sexual [Reflejos en un oro dorado, 9/3], la contínua humiliació que pateixen els palestins a mans d’Israel [Nakba, 20/4], la persecució de la llibertat intel·lectual [Crónica de un silencio, 18/5] i les penúries que han de suportar les persones migrants [Manuel de exilio, 15/6]. Literatura per regar consciències. AU

También te puede interesar…

Taller de trecadís

DISSABTE 31/1, 11H.
Taller que mira a les façanes de les cases del Cabanyal-Canyamelar, que han d’inspirar-nos en el disseny d’una xicoteta obra de trencadís.

16 Dimarts Negres

DEL DIMARTS 20/1 AL DIMARTS 2/6
La 16a edició del cicle de tertúlies literàries Dimarts Negres tracta enguany el tema de la pobresa, amb xarrades al voltant de sis llibres.

Burning House

Eugenia Viñes, 223 (Cabanyal)
Una programació diversa, compromesa i de qualitat, amb concerts nacionals i internacionals de jazz, músiques del món, RnB, funk, flamenc i reggae.

Encontres La Ruta

DIJOUS 15, 22 I 29/1, 20.30H.
Tres taules redones temàtiques d’entrada lliure al voltant de les diverses escenes culturals, socials i musicals que confluïren a la Ruta.

Terramar Llibreria

Josep Benlliure, 108 (Canyamelar)
Terramar destaca per una selecció molt personal d’esoterisme, llibres sobre animals, literatura infantil i juvenil, llibre-objecte i regals curiosos.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.