XI Benimaclet Confusion

DISSABTE 19 I DIUMENGE 20/10
beniconfusionfest.es

El festival cultural més participatiu de València posa en marxa la seua 11a edició amb més de 118 propostes artístiques. La precarietat, l’especulació i la substitució del comerç local per baixos turístics són preocupacions del barri (i de tota la ciutat), recollides pel festival en el tema d’enguany: “coliving”. Moltes de les propostes, doncs, estan relacionades amb el coliving, com la d’art urbà de l’artista Michelle o l’obra de teatre S.E.P.C.O: Síndrome d’Estrés Post-Coliving. A banda d’un fum de tallers, la programació inclou una mostra de documentals realitzats dins del Humans Fest, on es tracta la turistificació, el concert del grup Barrechat presentant el tema “Coliving”, i un col·loqui on es proposaran idees per a millorar el mercat de l’habitatge a la ciutat. S.M.

También te puede interesar…

Xufa més enllà de l’orxata

tastaldaci.com
Una crema de xufa amb un ús ideal per a refregar sobre el pa torrat en esmorzars, també en postres o receptes dolces.

JIV 09

DEL DIVENDRES 24 AL DIUMENGE 26/4
Es poden comprar làmines, tote bags, llibres, llaunes, stickers, samarretes… qualsevol cosa que lluïsca una bona il·lustració.

9 Atomic Art

VIERNES 24 Y SÁBADO 25/4
Mourn, The Rapants, Isla Kume, Nuestra Señora y Pálida Tez forman parte del festival multidisciplinar Atomic Art.

XXIV Mostra del Llibre Anarquista

DEL DILLUNS 20 AL DIUMENGE 26/4
El programa de 2026 inclou una ruta històrica per a repassar el feminisme i les dissidències sexuals dins de l’anarquisme.

Sant Jordi al Cabanyal 2026

DIUMENGE 19/4, 12-20H.
El programa inclou presentacions, lectures públiques i comunitàries, firmes d’autors i ràdio en directe.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.