Vinça · (7) Posa’m un rocafull!

TASTA'L D'ACÍ

tastaldaci.com

Fa anys que vam traure a la llum la història del rocafull i d’altres còctels valencians en l’article El misteriós rocafull que penjàvem en les pàgines d’AU Agenda Urbana i del nostre web <tastaldaci.com>. D’aleshores ençà, ens hem encarregat de difondre’l, com quan el bartender valencià Ivan Talens ens va fer una fantàstica presentació a L’ETNO després d’haver-nos acompanyat, mesos abans, a un dels pocs llocs on és una religió: la cocteleria Aquarium de la Gran Via Marqués del Túria de la ciutat de València. Continuant amb la nostra recerca, ni més ni menys que el nebot d’Alcover Moll, el mallorquí que cercava paraules, incorporava una referència textual en el seu conte de Recull de llegendes publicat el 1978. La podeu trobar al mes de juliol de Vinça i refrescar-vos un còctel cafeïnat que a poc a poc trau favetes de l’olla i es fa més conegut a casa nostra. XAVIER BENAVENT

También te puede interesar…

Xufa més enllà de l’orxata

tastaldaci.com
Una crema de xufa amb un ús ideal per a refregar sobre el pa torrat en esmorzars, també en postres o receptes dolces.

JIV 09

DEL DIVENDRES 24 AL DIUMENGE 26/4
Es poden comprar làmines, tote bags, llibres, llaunes, stickers, samarretes… qualsevol cosa que lluïsca una bona il·lustració.

9 Atomic Art

VIERNES 24 Y SÁBADO 25/4
Mourn, The Rapants, Isla Kume, Nuestra Señora y Pálida Tez forman parte del festival multidisciplinar Atomic Art.

XXIV Mostra del Llibre Anarquista

DEL DILLUNS 20 AL DIUMENGE 26/4
El programa de 2026 inclou una ruta històrica per a repassar el feminisme i les dissidències sexuals dins de l’anarquisme.

Sant Jordi al Cabanyal 2026

DIUMENGE 19/4, 12-20H.
El programa inclou presentacions, lectures públiques i comunitàries, firmes d’autors i ràdio en directe.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.