VIII Torneig de Dramatúrgia Valenciana

FINS EL DIMARTS 16/7
TEATRE RIALTO. Pl. Ajuntament, 17

Huit dramaturgs de Castelló, València i Alacant pugen al ring del Rialto par a llançar uppercuts textuals amb Laura Bellés com a mestra de cerimònies. Vos els presentem per ordre alfabètic per megafonia amb els focus apuntant-los: Mertxe Aguilar “L’ossa d’Arrancapins”, Anna Albaladejo o “Anita Rabia Tierna”, Alberto Giner“El Prim del Pla-Carolines”, Álvaro Moliner “L’escorxador d’Extramurs”, Guadalupe Sáez “L’aristotèlica de Mart, Arturo Sánchez Velasco “El templari de les Columbre-tes” i Sergi Tellols “El taronger bord de Vila-Real”. Ra-ta-ta-ta! Els huit s’enfrontaran per parelles escrivint textos que seran interpretats per actors i actrius professionals dalt del quadrilàter, i serà el públic qui decidirà quin dels dos passa de ronda. Al Teatre Rialto podreu veure dos enfrontaments de quarts [1 i 3/7], dos semifinals [10 i 11/7] i la gran final el 16 de juliol. Ding! S.M.

También te puede interesar…

Xufa més enllà de l’orxata

tastaldaci.com
Una crema de xufa amb un ús ideal per a refregar sobre el pa torrat en esmorzars, també en postres o receptes dolces.

JIV 09

DEL DIVENDRES 24 AL DIUMENGE 26/4
Es poden comprar làmines, tote bags, llibres, llaunes, stickers, samarretes… qualsevol cosa que lluïsca una bona il·lustració.

9 Atomic Art

VIERNES 24 Y SÁBADO 25/4
Mourn, The Rapants, Isla Kume, Nuestra Señora y Pálida Tez forman parte del festival multidisciplinar Atomic Art.

XXIV Mostra del Llibre Anarquista

DEL DILLUNS 20 AL DIUMENGE 26/4
El programa de 2026 inclou una ruta històrica per a repassar el feminisme i les dissidències sexuals dins de l’anarquisme.

Sant Jordi al Cabanyal 2026

DIUMENGE 19/4, 12-20H.
El programa inclou presentacions, lectures públiques i comunitàries, firmes d’autors i ràdio en directe.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.