O|Q Circular. Gots i tasses

MERECEN LA PIERNA

obarraqcircular.com

Ximena O i Ramiro Q, creadors de O|Q Circular, comparteixen vida i valors des de fa més de vint anys, i el que els va portar a fer el salt va ser la preocupació per saber quin futur anaven a deixar als seus fills. Del pensament a l’acció, van decidir fundar un projecte de futur sostenible on s’uneixen l’amor per la natura i el coneixement adquirit de les seues professions amb la responsabilitat, l’empatia, l’atenció, l’ajuda i l’ensenyança. Fan tasses a partir de solatges de cafè reciclat, gots amb les restes dels d’un sol ús, i botelles d’acer inoxidable resistents i anti fugues. I a més de sostenibles són boniques! Perquè res es perd i tot es pot regenerar. Els agrada ser una empresa familiar on s’encarreguen del mínim detall, creant un vincle amb les persones i anant a xerrar a cafeteries o a les xarxes socials. La seua filosofia és que el canvi sempre comença per nosaltres, i per això posen cura en què la gent s’ensenye a gastar menys plàstics i a avançar amb honestedat, guiada per la idea de confiar, construir i créixer. A més, de cada compra fan una donació a Tree-Nation, una organització dedicada a combatre el canvi climàtic i reforestar el món. El seu producte favorit és el got de cafè Weducer|Scientia fet amb solatge de cafè reciclat, reutilitzable, robust, lleuger i amb un disseny WOW! Jo ja tinc el meu, a què espereu? MARÍA DE QUESADA

También te puede interesar…

Salón del Cómic 2026

DEL VIERNES 27/2 AL DOMINGO 1/3
Raina Telgemeier, Marguerite Abouet, Camille Vannier, Ulli Lust y Bea Lema son los grandes reclamos de esta edición.

Trobades amb…

DEL DIVENDRES 20/2 AL DIVENDRES 8/5, 16.30H. 6€
Caixaforum organitza quatre trobades amb quatre dones creadores de diversos àmbits de l’art i la cultura.

Vorasenda

tastaldaci.com
Treballen amb cultius variats i de temporada, i fan venda directa a la seua botiga, cosa que promou el contacte entre llauradors i veïnat.

10é Al caliu de les paraules

DIVENDRES 13 I DISSABTE 14/2
El festival d’oralitat commemora el seu desé aniversari subratllant un dels ingredients més usuals en l’art de contar contes: la mentida.

23 Diàlegs

DIMECRES 11 I DIJOUS 12/2
Les trobades de disseny de l’EASD es celebren en el marc del 175 aniversari de l’escola i posen el focus en la labor creadora del seu alumnat.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.