La petjada de la DANA en la pràctica artística

DEL DIJOUS 6 AL DIJOUS 20/11
CCCC. Museu, 2

Mitjançant mapatges i entrevistes, la mostra La petjada de la DANA en la pràctica artística arreplega testimonis sobre les destrosses provocades en obres i tallers per la DANA del 29 d’octubre, així com les xarxes de suport generades per a eixir del fang. En paral·lel, s’ha posat en marxa un programa que inclou una taula redona sobre les diferents estratègies desenvolupades per a rescatar obres i recuperar el teixit artístic [6]; una visita guiada als tallers dels artistes residents a l’espai cultural Pluto a l’Horta Sud [8]; la representació de la peça escènica Amfíbia [13], un híbrid entre conferència performativa i conversa transversal que explora el nostre vincle amb l’aigua des de diferents disciplines; i una xarrada sobre el paper de l’art com a eina crítica, de recuperació i de suport comunitari [20]. AU

También te puede interesar…

Compras de barrio 2025

Mercadillo militante en La Repartidora, artesanía, ilustración y regalos de diseño en Crush, y libros en la librería Ramón Llull.

VR Russafa

Cuba, 60
La proposta de VR Russafa és principalment valenciana, amb alguns tocs d’altres zones d’Espanya.

La Marina alta, terra d’embotits

@xarcutersartesansdelamarina
L’Associació de Xarcuters Artesans de la Marina promou la formació i la transmissió generacional del patrimoni gastronòmic.

II Joc & Rol

DISSABTE 13 I DIUMENGE 14/12, 10H. 2/3€
Una àmplia zona de jocs de rol, tornejos, espais per a prototips i una gran ludoteca de joc lliure on provar tota mena de jocs.

II Bim Bang Books

DEL DIVENDRES 12 AL DIUMENGE 14/12
Segona edició de la fira d’edicions independents, producció gràfica i xicoteta edició.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.