La cançó pròpia

DIMARTS 4 I 11/2, 18.30H.
LA REINA 121. Reina, 121

De xicotets, jugant, improvisem lletres i melodies; però ens fem majors i la por a l’error i al ridícul, juntament amb la pèrdua d’espontaneïtat, ens fa deixar de banda aquest passatemps ben creatiu. Per a reconnectar amb aquest esperit de joc i creativitat tindrem a María Laura Bustamante, del duo Alejandro y María Laura, dirigint aquest taller de La Reina 121 anomenat La cançó pròpia. No cal saber cantar ni tocar cap instrument musical, els únics requisits són portar una gravadora d’àudio (val la del mòbil), una llibreta i un bolígraf. María Laura us convidarà a reclamar allò que ens pertany: la possibilitat d’expressar-nos amb les nostres paraules i la nostra musicalitat particular. Animeu-vos! AU

También te puede interesar…

22 Diàlegs

DEL DIMECRES 26 AL DIVENDRES 28/2
El disseny com a motor de transformació social, a debat a l’Escola Superior de Disseny de València (EASD).

Sentim les llibreries

DEL DILLUNS 17/2 AL DIUMENGE 9/3
Una mena d’amic invisible literari que enguany dona la possibilitat de fer una donació addicional a les escoles afectades per la dana.

Núvols de Regals

Camí Real, 102 (Catarroja)
Chelo selecciona amb cura cada llibre, cada jove dissenyador(a) i cada producte, sempre prioritzant marques de proximitat.