Fava de Bétera

tastaldaci.com

Entrem de ple en la temporada primaveral i, per això, us portem esta varietat tradicional amb una flor preciosa, la fava de Bétera, que està tipificada i arreplegada pel Catàleg valencià de varietats tradicionals d’interés agrari. La fava de Bétera ha estat seleccionada entre els llauradors beterans durant més de cent anys i ha donat lloc a unes beines llargues amb set o huit faves, dolces i molt gustoses. Les faves són un cultiu antic primaveral, que s’ha aprofitat també pel fullatge per als animals i, en alguna antiga recepta, també per als humans. Els grans, la fava, són molt alimentaris tant en tendre com en sec (els quals es conserven tot l’any). Trobeu més informació i com aconseguir la llavor en el nostre article a tastaldaci.com. XAVIER BENAVENT

También te puede interesar…

Taller de trecadís

DISSABTE 31/1, 11H.
Taller que mira a les façanes de les cases del Cabanyal-Canyamelar, que han d’inspirar-nos en el disseny d’una xicoteta obra de trencadís.

16 Dimarts Negres

DEL DIMARTS 20/1 AL DIMARTS 2/6
La 16a edició del cicle de tertúlies literàries Dimarts Negres tracta enguany el tema de la pobresa, amb xarrades al voltant de sis llibres.

Burning House

Eugenia Viñes, 223 (Cabanyal)
Una programació diversa, compromesa i de qualitat, amb concerts nacionals i internacionals de jazz, músiques del món, RnB, funk, flamenc i reggae.

Terramar Llibreria

Josep Benlliure, 108 (Canyamelar)
Terramar destaca per una selecció molt personal d’esoterisme, llibres sobre animals, literatura infantil i juvenil, llibre-objecte i regals curiosos.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.