XXII Nits al castell

CASTELL DE XÀTIVA. Pujada al Castell, s/n (Xàtiva) 

La lluna que guarda l’imponent castell de Xàtiva serà testimoni de la XXII edició de Nits al Castell, festival que aquest any proposa quatre concerts molt abellidors. La programació comença forta amb l’actuació de Miguel Poveda [6/7], que presentarà el seu últim disc El tiempo pasa volando, en el qual combina nous temes de flamenc tradicional amb versions d’èxits de Los Chichos, El Pescaílla o Manzanita. Karen Souza [13/7] posarà el toc jazzy amb el seu treball Velvet vault, que ens regala delicioses versions d’Amy Winehouse, Elton John o 10cc. La banda de pop-rock Els Pets [20/7] mostrarà tota la força del seu disc Som, i Manel Fuentes [27/7] tancarà el certamen amb el seu homenatge a Bruce Springsteen. GLORIA POZUELO 

También te puede interesar…

Sam Blasucci

DOMINGO 29/3, 20H. 15/19€
El músico estadounidense nos regala un show ideal para los amantes del boogie vintage animado y el soul sincero.

Le Parody

DISSABTE 28/3, 19H. Gratuït
Les composicions de Sole Parody es construeixen sobre bases electròniques, samplejos i ritmes pròxims al club.

Ölivias

VIERNES 27/3, 20H. Con invitación
El dúo catalán Ölivias presenta un disco inquietante, con piano, violín, minimalistas ritmos electrónicos y profundas voces.

China Crisis

DIMECRES 25/3 20H. 28€
Banda de referència de l’edat daurada de la new wave dels huitanta, amb influències que passaven pel post-punk, el glam o el funk.

Exsonvaldes

DIVENDRES 20/3, 21H. 12€
Guitarres distorsionades, esperit noventer i lletres carregades d’urgència i melangia del trio parisenc.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.