Viu, cap estiu sense música

16 TONELADAS. Ricardo Micó, 3

La cultura ha sigut un dels sectors més afectats per la crisi del Covid-19 i, dins de la cultura, la música, habitualment més multitudinària, està patint més encara per les restriccions sanitàries derivades de la pandèmia. Per això, per tractar de reactivar el sector de la música en directe, la Valencian Music Association (VAM!) ha posat en marxa “Viu, cap estiu sense música”, un cicle de concerts de formacions valencianes que seguirà escrupolosament els protocols sanitaris. Enceta la programació el pop-folk del vocalista i guitarrista Samuel Reina [2/7] i li seguirà el cantautor torrentí Pau Alabajos [3/7] presentant el seu últim treball Les hores mortes, on ha musicat poemes del llibre Estimada Marta de Miquel Martí i Pol i el poema convertit en himne antifeixista “No passareu” d’Apel·les Mestre. D’altra banda, la formació de Benimaclet Maluks [4/7] reivindicarà les conquestes històriques dels col·lectius feministes, LGTBIQ+ o antiracistes sobre ritmes ballables com el dancehall, la sala o el afrobeat. Tanquen el cicle Laura Esparza i Carlos Esteban [16/7], Badlands [17/7] i Toni de l’Hostal [18/7]. Entrades a 10€ en Nokitumi. AU

También te puede interesar…

XI Pin Up Festival

SÁBADO 29/8, 21H. 36/38€
Wau y los Arrrghs!!!, TT Syndicate, Ringo Rango y Smell of Female en el festival de Xàbia para amantes del garage.

Maruja

DIMECRES 26/8, 21.30H. 28€
Maruja és post-punk mutant, free jazz desfermat i spoken word al servei d’un missatge de solidaritat amb els oprimits.

Judas Priest

DIJOUS 20/8, 17H. 75€
El grup liderat per l’icònic Rob Halford arriba disposat a demostrar per què segueix sent una de les grans institucions metaleres del món.

31à Rototom Sunsplash

DEL DIUMENGE 16 AL DIUMENGE 23/8
Alpha Blondy, Major Lazer Soundsystem, Luciano, Protoje, Shenseea, The Itals, Bushman, Twinkle Brothers i Dub Inc integren el cartell.

34à Sete Sois Sete Luas

DEL DIMARTS 11 AL DIVENDRES 14/8
L’intèrpret de llaüt tunisià Ziad Trabelsi, Agricantus amb música del sud d’Itàlia i del nord d’Àfrica i la fadista Valèria passaran per Tavernes.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.