Truenorayo Fest 2025

FESTIVAL DE MÚSICA

DEL DIJOUS 25 AL DISSABTE 27/9
LA MUTANT. Joan Verdeguer, 22

Per a moltes de nosaltres, setembre és sinònim de desfer maletes i d’abraçar-se de nou a la rutina. Però, com cada any, torna el Truenorayo com un terrabastall que desafia els dictàmens marcats per l’avorriment i el retorn a la roda de la productivitat. Distorsió, feminisme i una bona dosi de sintetitzadors; tot concentrat en dues jornades que transformen La Mutant en un espai segur i lliure per a totis. Enguany, el cartell el basteixen grups emergents o ja consolidats de l’escena estatal com Cariño, Amor Líquido, Petunias, Kokoshca, VVV [Trippin’ You], Papa Topo, Repion o Aiko el grupo, però també bandasses internacionals com les britàniques Grandma’s House, i nous talents amb denominació d’origen com Neura o La 126. Però, espereu, que al Truenorayo no s’hi va només a delectar l’oïda: el festival, organitzat i impulsat pel col·lectiu Hits With Tits, és tot un manifest convertit en esdeveniment. Amerat de propostes culturals, amb la il·lustració com a fil conductor, ofereix exposicions, xarrades i activitats per a tots els públics. Una trobada on la creativitat s’entén com a resistència, i la festa com a forma de cura col·lectiva. MARIA M.

También te puede interesar…

Herbert & Momoko (live)

DISSABTE 23/5, 20H. 9€
Uns arquitectes del so que donen forma a una música que respira, que tremola i que es muta cada segon.

Amaia

DIUMENGE 31/5, 20H. 42/55€
Pel seu pas pels escenaris de gran format, la cantant navarresa ha concebut un espectacle ambiciós, fet de màgia i grandesa.

Madee

SÁBADO 30/5, 23.30H. 20€
Se espera un directo cercano, de guitarras que crecen sin prisa y emociones a flor de piel.

Candelabro

DIMECRES 27/5, 21H. 20€
Entre referències literàries, imaginaris religiosos i una mirada generacional punyent, el grup construeix un relat propi.

La Ludwig Band

DIVENDRES 22/5, 21.30H. 12/15€
El quart treball dels empordanesos amplia l’univers de la banda i ho fa a través d’històries quotidianes sobre l’amor i el desamor.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.