THE SURFING MAGAZINES

EL LOCO CLUB. Erudit Orellana, 12

The Wave Pictures i Slow Club són The Surfing Magazines, una banda de garage rock, amb influències del surf dels 60, de Bob Dylan i de la gran banda de Lou Reed, The Velvet Underground. No contents amb la feina de les seues respectives bandes, enceten un nou camí que presentaran al gener en nou localitzacions de la península. The Surfing Magazines et faran ballar fins que els peus et diguen prou per després cantar-te dolces melodies a cau d’orella i, tot seguit, tornar a animar-te amb el seu rock’n’roll. Els membres de la banda tenen la reputació de ser bastant prolífics i ens deixen impressionats quan, entre tota la feina, poden traure endavant este gran producte. SOFÍA TATAY

También te puede interesar…

Mondra

DIVENDRES 25/9, 20H. 18€
Mondra desplega damunt l’escenari un autèntic espectacle lliure, festiu i queer, on la cultura gallega es reinventa sense perdre les arrels.

II Xufa Sound

DISSABTE 19/9, 19H. 15/30€
Alboraia alça un festival que aposta pel valencià i combina grups consolidats i emergents de diversos gèneres.

Zucchero

DOMINGO 27/9, 20.30H. 50/75€
A lo largo de su carrera ha colaborado con Eric Clapton, Sheryl Crow, Miles Davis, Iggy Pop, Dolores O’Riordan y Luciano Pavarotti.

Nik West

DIVENDRES 25/9, 21H. 22/30€
Una veu soul redona i encisadora i una tècnica magistral amb el baix per a fer sonar ritmes funk amb molt de groove.

Truenorayo Fest 2026

DIVENDRES 25 I DISSABTE 26/9
Shego, Marina Domínguez, Fades, Xenia, Fillas de Cassandra i Yawners en un cartell per a les dones i les dissidències.

¿TODAVÍA NO TE HAS SUSCRITO A NUESTRA NEWSLETTER?

Suscríbete y recibirás propuestas culturales de las que disfrutar en Valencia.